Zamiast robić w wielu przypadkach nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania oraz to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / lub też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, żeby zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, aby sprawić, czy robią to poprawnie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno znacznie bardziej produktywne.
Robot edukacyjny Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno przeminęły. Teraz nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Jednak za pomocą interakcyjnych tablic wolno osiągnąć niemało więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to nowoczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów oraz uczniów
Zamiast robić nieraz nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są o wiele bardziej zainteresowani, jeżeli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / lub pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, aby zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, by sprawić, czy robią to należycie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i z pewnością o wiele bardziej produktywne.